Termeni si conditii
Dakka este denumirea comerciala a S.C. A & D Nortraid Impex S.R.L persoana juridica de nationalitate romana cu sediul social in comuna Floresti-Stoenesti, Sat Palanca, Str. Invatator Ion Ulmeanu, Nr. 8, judetul Giurgiu, CIF RO38614377, Reg. Comertului J52/958/2017, IBAN RO92RZBR0000060021555629.
Vanzator – Dakka
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Dakka (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Dakka si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.
Site – magazinul online gazduit la adresa web www.dakka.ro
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, sau telefonic, intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bun – orice produs aflat in oferta Dakka
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Dakka, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de finalizare a Comenzii.
Dakka poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) pentru Romania sau EURO pentru piata externa si includ T.V.A. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare si pot varia in functie de lotul primit de la producator.
Dupa 14 zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.
Pentru a achizitiona orice produs va asumati sa livrati datele corecte de facturare si livrare si de asemenea ca aveti varsta de 18 ani implinita. Ne rezervam dreptul de a ne alege clientii si putem anula oricand orice comanda plasata. Armele de airsoft trebuie folosite corespunzator in spatii special amenajate pentru desfasurarea jocurilor de airsoft. Nu suntem raspunzatori de folosirea ilegala a acestora. Transportul la vedere si folosirea in public in scop de agrement in afara spatiilor special amenajate a armelor de airsoft este strict interzisa si poate fi pedepsita conform legislatiei in vigoare. Conform legii 196/2019 pentru modificarea şi completarea 295/2004 privind regimul armelor şi al muniţiilor, armele de airsoft pot fi achizitionate si folosite fara autorizare prealabila din partea Politiei Romane, insa folosirea acestora in scop de autoaparare, atac sau intimidare constituie o infractiune care se sanctioneaza cu dosar penal.
COMENZILE:
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii cu obligatia de acceptare a termenilor si conditiilor site-ului dakka.ro, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii si declara pe proprie raspundere ca are varsta implinita de 18 ani, in cazul achizitie de replici sau munitie pentru acestea. Vanzatorul nu este responsabil de repercursiuni din punct de vedere legal in ceea ce priveste detinerea sau utilizarea replicilor de airsoft, in alt scop decat cel prevazut in legea nr. 295/2004 privind regimul armelor si al munitiilor, de catre Cumparator.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul accepta sa primeasca un Cont automat, pe baza informatiilor furnizate, protejat prin parola unica si vizibila doar Cumparatorului. Cumparatorul accepta sa primeasca notificari prin SMS/Email sau Telefonic in legatura cu comanda plasata dar si voucere de reduceri, informatii despre produse noi, informatii despre promotii periodice, invitatii la evenimente.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Dakka, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului, doar daca un Bun si/sau Serviciu a fost deja achitat.
Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:
“in stoc” – avem mai mult de 3 bucati in stocul Dakka
“stoc limitat” – avem mai putin de 3 bucati in stocul Dakka
“la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul Dakka si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului si Pretul actualizat al acestuia.
“stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil in stocul Dakka sau nu putem procura Bunul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.
POLITICA DE LIVRARE:
Produsele comercializate sunt noi si vor fi livrate in ambalajul producatorului. Ele vor fi confirmate pe mail la scurt timp dupa confirmarea inregistrarii platii. Produsele se livreaza insotite de factura si de certificat de garantie, acolo unde Produsele sunt susceptibile garantiei. Costul de transport in cazul livrarii prin curier este de 20 RON, dar comenzile in valoare de 200 RON sau peste beneficiaza de transportul gratuit.
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna contravaloare sumei achitate, atunci cand cantitatea este mai mica decat cea comandata si plata a fost deja efectuata.
GARANTIE:
In fiecare comanda veti gasi un certificat de garantie daca produsele achizitionate se supun garantiei, iar termenul de incepere al garantiei este ziua in care Bunul a fost livrat, in cazul comenzilor online, sau in ziua in care bunul a fost ridicat de Cumparator din magazin.
Conform Ordonanța nr. 9/2016 pentru modificarea și completarea Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, solutionarea garantiei se va face in maximum 15 zile calendaristice de la momentul aducerii la cunostinta a unui eventual defect. Vanzatorul si producatorul sunt exonerati de obligatia privind acordarea garantiei in urmatoarele cazuri: cazul in care se constata ca defectarea s-a produs in urma nerespectarii instructiunilor de utilizare sau a specificatiilor tehnice, cazul defectarii in urma folosirii unor subansamble, componente sau consumabile neavizate de catre vanzator, cazul deschiderii camerei interne de functionare a replicilor, cazul incercarii de reparare realizata de catre o persoana neautorizata, cazul aparitiei unor defectiuni ca urmare a socurilor mecanice, termice sau de alta natura, cazul intrarii in contact cu substante care nu sunt folosite in procesele de montare sau intretinere, orice modificare adusa circuitelor electrice.
Garantia se ofera in functie de fiecare categorie comercializate de DakkaTM astfel:
Arme de airsoft | Electrice (AEG) | Ansamblu gearbox, motor, teava interna, camera de hop-up, mosfet(daca este inclus in oferta) | 6 luni |
Guma hop-up | 0 zile | ||
Acumulator, incarcator de acumulator (daca sunt incluse in oferta) | 0 zile | ||
Incarcator | 30 de zile | ||
Corp arma, piese externe | 30 de zile | ||
Manuale (pe arc) | Mecanism intern | 30 de zile | |
Corp arma, piese externe | 30 de zile | ||
Gaz sau CO2 | Mecanism intern | 6 luni | |
Corp arma, piese externe | 30 de zile | ||
Supape | 30 de zile | ||
Incarcator | 30 de zile | ||
Consumabile si intretinere | Bile de airsoft | 0 zile | |
Gaz si CO2 | 0 zile | ||
Uleiuri Siliconice | 0 zile | ||
Lubrifianti | 0 zile | ||
Vaselina | 0 zile | ||
Chei Universale | 0 zile | ||
Garnituri | 0 zile | ||
Produse de Curatare | 0 zile | ||
Echipament Tactic | Uniforme si Imbracaminte | 30 de zile | |
Echipament protectie cu exceptia ochelarilor de protectie | 30 de zile | ||
Ochelari | 30 zile | ||
Veste si Curele Tactice | 30 de zile | ||
Portutilitare Molle | 30 de zile | ||
Curele si Monturi Arma | 30 de zile | ||
Teci pentru pistoale | 30 de zile | ||
Rucsacuri si Hidration packs | 30 de zile | ||
Statii radio si casti | 30 de zile | ||
Huse/cutii transport | 30 de zile | ||
Cronografe | 30 de zile | ||
Tinte de Antrenament | 0 zile | ||
Piese Interne | Hop-Up cu exceptia gumelor de hop-up | 6 luni | |
Gume de hop-up | 0 zile | ||
Tevi Precizie | 6 luni | ||
Gearbox si componente cu exceptia: Arcuri, Saibe, Suruburi, bucse si rulmenti | 6 luni | ||
Arcuri, Saibe, Suruburi, bucse si rulmenti | 0 zile | ||
Kituri de Upgrade | 30 de zile | ||
Motoare | 30 de zile | ||
Mosfet cu exceptia celor ce necesita lipire cu letcon | 30 de zile | ||
Mosfet ce necesita lipire cu letcon | 0 zile | ||
Acumulatori si Incarcatoare pentru acumulatori | 0 zile | ||
Mecanisme interne pusti pentru lunetisti | 30 de zile | ||
Parghii de Armare | 30 de zile | ||
Piese Externe | Incarcatoare | 30 de zile | |
Amortizoare si Supresoare Flama | 30 de zile | ||
Bipoduri | 30 de zile | ||
Dispozitive Optice | 6 luni | ||
Paturi/Manere/Sine | 30 de zile |
Pentru acordarea garantiei este obligatorie prezentarea catre vanzator a urmatoarelor elemente: produsul pentru care se solicita garantia, ambalajul original al produsului, in aceeasi stare in care el a fost predat la momentul achizitionarii, toate accesoriile si documentatia tehnica aferenta, certificatul de garantie in original, o copie a facturii si o descriere in scris a defectiunii constatate. De asemenea, pentru produsele cu numar serial, acest numar va trebui sa coincida cu numarul aferent de pe certificatul de garantie. La primirea garantiei va rugam sa verificati atent corectitudinea informatiilor de pe certificat.
Nu intra in garantie orice produs care este considerat a fi consumabil, ca de exemplu: baterii, acumulatori, incarcatoare de acumulatori, componente electrice sau electronice ce necesita lipire cu letcon, gume hop-up, tinte de antrenament, Arcuri, Suruburi, Bucse, Rulmenti, incarcatoare de bile, bile, butelii de gaz sau CO2, uleiuri siliconice, Lubrifianti, Vaselina, Chei, Garnituri, Produse de curatare etc.
Transportul produselor aflate in garantie de la cumpartor la vanzator si retur in cazul solutionarii garantiei se fac pe cheltuiala cumparatorului.
Politica de retur:
Conform OUG nr 34/2014, perioada maxima de returnare a produselor achizitionate online de pe site-ul dakka.ro este de 14 zile calendaristice din momentul anuntarii dorintei de a exercita acest drept. Valoarea sumei de bani restituite in cazul returului va fi exact cea platita de cumparator la momentul achizitionarii produsului sau produselor.
Cumparatorul are dreptul de a returna orice produs achizitionat in termen de 14 zile calendaristice din ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului bun, conform OUG nr 34/2014, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, costurile care cad in sarcina consumatorului sunt doar cheltuielile directe de returnare a produselor.
In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea contacta telefonic sau pe email Vanzatorul folosind informatiile furnizate pe site la rubrica “contact”. In acest caz vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru Comenzile achitate cu card bancar prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
- pentru Comenzile achitate cu Op/iTransfer/ prin virament bancar;
- pentru Comenzile achitate ramburs, prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
- pentru Comenzile achitate prin credit de consum prin anulare/recalculare contract rate.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute.
Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii.
Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.
In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.
Accesoriile (manuale de utilizare, cabluri, acumulatori, incarcatoare etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare, Cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returnezein ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.
POLITICA DE SERVICE
In cazul in care Cumparatorul doreste servisarea sau upgrade-ul facut de catre Vanzator, Cumparatorul primeste garantie pentru piesele utilizate si manopera in concordanta cu tabelul de garantii.
Politica de confidentialitate:
Dakka se obliga sa respecte legile in vigoare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. Au fost adoptate masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea acestor date impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii, accesului neautorizat sau oricarei alte forme de prelucrare ilegala. In acest scop, exista o persoana delegata in cadrul societatii S.C. A & D Nortraid Impex S.R.L care se ocupa de respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE.
Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizeaza prin mijloace automate, cu respectarea cerintelor legale si in conditii in care sa asigure securitatea, confidentialitatea si respectarea drepturilor tuturor persoanelor implicate. Informatiile inregistrate sunt comunicate de catre S.C. A & D Nortraid Impex S.R.L doar urmatoarelor entitati: persoana vizata (de la care se obtin aceste informatii in vederea realizarii contractului commercial), partenerii contractuali ai operatorului (firma de contabilitate, plati online, sistem de facturare) si firma de curierat. Ne obligăm să nu facem publice sau să nu vindem bazele de date conţinând informaţii referitoare la datele personale ale clienţilor noştri. Datele colectate vor fi dezvaluite catre terti doar in situatia in care Dakka este vizata de o obligatie legala in acest sens.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces si de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra. De asemenea, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor dumneavoastra personale si dreptul de a solicita stergerea lor. Acest lucru se poate face printr-o cerere scrisa, datata si semnata, la adresa: str. Inv. Ion Ulmeanu nr 8, Sat Palanca, Comuna Floresti-Stoenesti, Judetul Giurgiu. De asemenea refuzul dumneavoastra expres de prelucrare a datelor personale care va privesc va duce la incetarea oricaror prelucrari de date cu caracter personal in ceea ce va priveste.
FACTURARE:
Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.dakka.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Dakka in format electronic, prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic.
Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Dakka si nici nu vor fi stocate de catre de Dakka sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este PayU SA, societate constituita si care functioneaza conform legislatiei din Polonia, înregistrată în Registrul Întreprinderilor ținut de Tribunalul Poznań-Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu, sub numărul de înregistrare 0000274399, având sediul social situat în 182 Grunwaldzka, 60-166 Poznan, Polonia.
SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII:
Scrierea de Review-uri si Comentarii se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunea “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu in sectiunea mentionata, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
– sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
– sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: gearbox, hop-up, mosfet etc.);
– sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
– sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
– sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
– sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
– sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii care sa contina materiale de natura publicitara;
– sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.
In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii.